Egunon! ¡Buenos días!
Aquí empieza nuestra historia. Esperamos mostraros todas nuestras novedades, noticias, ofertas y promociones desde este blog, que iremos personalizando con todo nuestro cariño para manteneros al día.
Hemen gure historioa hasten da. Gure berritasunak, berriak, eskaintzak eta promozio gustiak hemen jartzea espero dugu, gure maitasun gustiarekin, informatutak egoteko.
Estamos en Errenteria, en la calle Biteri nº 8 (en la zona peatonal). Abrimos el 20 de marzo de 2017, aunque venimos de más atrás. La tienda de MªAsun estaba desde hace más de 17 años, en la calle Mª de Lezo. De ahí su nombre actual, en honor a nuestra predecesora. Ahora estamos nosotras, Lydia e Izaskun (nuera e hija de MªAsun).
Errenterian gaude, Biteri 8 kalean (oinezko zonan). 2017ko Martxoaren 20an ireki genuen, baina atzetik gator. MªAsun denda Mª de Lezo kalean zegoen, 17 urte baino gehiagotik. Horregatik daukagu izen hori, gure aurrekori esker. Orain guk gaude, Lydia eta Izaskun (MªAsunen erraina eta alaba).
Ya nos conocéis un poquito más. Ahora ya, a lo importante: nuestros productos. ¡Gracias a tod@s!
Gehiago ezagutzen gaituzue. Orain, garrantzitsuetara: gure produktuak. Eskerrik asko guztioi!
Aquí empieza nuestra historia. Esperamos mostraros todas nuestras novedades, noticias, ofertas y promociones desde este blog, que iremos personalizando con todo nuestro cariño para manteneros al día.
Hemen gure historioa hasten da. Gure berritasunak, berriak, eskaintzak eta promozio gustiak hemen jartzea espero dugu, gure maitasun gustiarekin, informatutak egoteko.
Estamos en Errenteria, en la calle Biteri nº 8 (en la zona peatonal). Abrimos el 20 de marzo de 2017, aunque venimos de más atrás. La tienda de MªAsun estaba desde hace más de 17 años, en la calle Mª de Lezo. De ahí su nombre actual, en honor a nuestra predecesora. Ahora estamos nosotras, Lydia e Izaskun (nuera e hija de MªAsun).
Errenterian gaude, Biteri 8 kalean (oinezko zonan). 2017ko Martxoaren 20an ireki genuen, baina atzetik gator. MªAsun denda Mª de Lezo kalean zegoen, 17 urte baino gehiagotik. Horregatik daukagu izen hori, gure aurrekori esker. Orain guk gaude, Lydia eta Izaskun (MªAsunen erraina eta alaba).
Ya nos conocéis un poquito más. Ahora ya, a lo importante: nuestros productos. ¡Gracias a tod@s!
Gehiago ezagutzen gaituzue. Orain, garrantzitsuetara: gure produktuak. Eskerrik asko guztioi!
Comentarios
Publicar un comentario